Webinar “Reorganisatie” op 24 november 2020

Webinar "Reorganisatie" op 24 november 2020

Gezien de corona pandemie is de reorganisatie voor velen (helaas) een actueel onderwerp. Graag praten wij je in één uur bij tijdens een interactief webinar over de verschillende (arbeidsrechtelijke) regels omtrent een reorganisatie inclusief praktische tips en een handig stappenplan over hoe je een reorganisatie nu aanpakt in de praktijk.

  • Datum: Dinsdag 24 november 2020
  • Tijdstip: 15:00 tot 16:00 uur
  • Kosten: Geen
  • Via: Microsoft Teams
  • Aanmelden: via een e-mail aan koopman@avvr.nl

Na afloop van de presentatie kunnen vragen worden gesteld. De PowerPoint presentatie is tijdens de presentatie live te volgen en wordt na afloop aan deelnemers ter beschikking gesteld.


Kredietopzegging: leg je er niet zomaar bij neer

De gouden tijden zijn dit jaar in één klap verdwenen. Ondanks alle overheidsmaatregelen verdampen de winsten en vermogens van veel ondernemingen. Wij merken dat financiers zoals banken voorzichtiger worden. En we krijgen vaker telefoontjes van ondernemers die een kredietopzegging hebben…
21 oktober 2020

Juridische bijdrage: verrekening van een vordering op een failliet bouwbedrijf

Dit is de bijdrage van advocaat en curator Diederick van Dalen in het juridische vaktijdschrift INS Updates 2020-0185 Korte inhoud: De curator van een bouwbedrijf vordert van een opdrachtgever betaling van openstaande facturen. De opdrachtgever wenst deze te verrekenen met…
12 oktober 2020

Betaalt uw klant niet? Dit zijn uw 5 opties

Heeft u last van klanten die niet betalen? In dit artikel kunt u lezen wat u daaraan kunt doen. Stap 1 Stuur een ingebrekestelling. Dat is een aanmaning waarin het volgende is vermeld: een verwijzing naar de openstaande factuur en…
08 oktober 2020

Aanmelden nieuwsbrief

Ja, ik hoor het graag als Van Riet iets publiceert